FanFotbal.

Doza ta zilnica de fotbal…

Download Liga I Patch pentru Fifa 2008

Posted by Adi pe Februarie 9, 2008

Ne-am mutat la http://fanfotbal.org

Pentru ca ieri am cautat 20 de minute pana sa gasesc Liga I pentru Fifa 2008 pentru download, am decis sa il pun si eu, sa se gasesasca mai usor.

Dupa ce am jucat cateva meciuri in prima liga romaneasca, prima impresie e foarte buna.

(+) La capitolul plusuri:

-18 de echipe din Liga I si 4 din Liga a II-a

– toate stadioanele echipelor din liga I;

– multi jucatori de la echipele mari (Steaua, Rapid, Dinamo, Poli, CFR Cluj) au create fete. astfel ca jocul e mult mai realistic.

(-)

– jucatori sunt mult prea slabi, au skill-uri intre 60-70 cei mai buni.

– intr-un meci terenul avea culoarea neagra. Probabil este un bug. Dar s-a intamplat doar o data.

In cancluzie, este un patch reusit si cred ca foarte multi o sa il joace.

Download

Capturi din joc.


Banel NicolitaClaudiu NiculescuNicolae DicaMirel RadoiDorin Goian

Ne-am mutat la http://fanfotbal.org

Patch luat de pe http://fifaromania.net/

38 Răspunsuri to “Download Liga I Patch pentru Fifa 2008”

  1. giany said

    misto asta

  2. gaby said

    those images are from FIFA 08 what the….!?????

  3. Zake said

    astai loata depe fifaromania si next generation depe fifa 4 fans nimica nu ati facut voi in legatura cu parchuri

  4. Andrew said

    nu merge downloadat…imi intra p filefront, dau download si imi spune k nu am voie sa downloadez.. datimi si mie patchu’ ID:ady_andrey23

  5. radu said

    multumim pt patch. sa fii sanatos.

  6. Gv_BladeKnight said

    foarte tare

  7. aaa said

    e super bun

  8. t-mac said

    dc nu se poate downloda?

  9. t-mac said

    nu se poatee downlada bag………..

  10. Alex said

    Este misto ca e liga pt fifa.

  11. Alex said

    Ba dar mere sa downloadezi io am downloadat

  12. claudiu said

    foarte tare😉

  13. Kristy said

    k lumea ptch-ul

  14. sorinel said

    marfa

  15. jas said

    oare cand o sa faca cei de la Ea sports jocul FIFA si cu liga 1 din Romania? Eu sper totusi sa prin un Fifa 2064 cu Liga I… Am dreptate?

  16. ms mult de liga I e super:*:*:*

  17. vali™ said

    daca nu merge downloadu sterge orice program pt download si downloadeaza k programu care il are windowsul

  18. Adrian said

    Unde Ii Dau Download ??? Nu Gasesc, Adik AColo Sus, Scrie Download…….. bla bla am dat si nimic😦

  19. madalin said

    misto mah

  20. ady sefu said

    nu mrg ce are

  21. bandi said

    meerge downloadat foarte bine daca sunteti prosti ce sa va fac

  22. andrei said

    mai io nu stiu astai sigur pach paentru fifa 2008?daca il aveti careva datimil pa id paraziti98?

  23. andrei said

    mai io nu stiu astai sigur pach paentru fifa 2008?daca il aveti careva datimil pa id paraziti98?da cum sa instaleaza pach asta plm ca io lam istalat si nu mere de loc ma

  24. GEORGE ZAPATA said

    SUPER!!!

  25. gaby said

    ms mult

  26. costy_17 said

    slubutz omule

  27. marian_2093 said

    super tare
    ms mult;am cautat mult dupa el😀

  28. Dany92 said

    super pachul.ms mult😉

  29. Trancka said

    marfa

  30. johnny said

    bah fratilor cineva zice ca nu merge sau intreaba unde sa dea click sh voi ii faceti prosti ..astia sunt romanii de aia suntem unde suntem(adik cel mai jos)

  31. johnny said

    pt cei care nu shtiu unde sa dea click…chiar deasupra la imagini ,dupa descrierea patch-ului scrie mic download…dati click acolo sh mai departe e simplu….

  32. alex said

    e cel mai tare site bv si cel mai tare pach bv

  33. dany said

    foarte tare vreau si eu patchul cu comentatorul in limba romana ca re il avezti va rog id danyy689

  34. Gabitzuuu said

    ba frate am dat dawload, si dupa ce fac ?

  35. ckristy said

    cn imi da si mie un patch de fifa 08 cu transferuri 2012 .???sa de-a add la cristian_antonio4u

  36. ckristy said

    dupa ce sa instalat nu mi-a aparut liga 1 in fifa
    adica in joc nu a aparut
    ce are ??

  37. sunt tot eu ckristy

  38. cn vrea sa joace fifa 08 online cu mn si sa-l bat la cur* gol ca la puscarie sa dea add la idu meu cristian_antonio4u

Lasă un răspuns

 
