FanFotbal.

Doza ta zilnica de fotbal…

New Star Soccer Review & Download

Posted by Adi pe Februarie 11, 2008

Ne-am mutat la http://fanfotbal.org

Intodeauna am vrut un joc in care sa controlez cu un singur fotbalist, sa il antrenez, si in cele din urma, sa ajung cel mai bun… Primul joc care a oferit a fost Fifa 2008 dar din pacate nu puteai sa te transferi, si mi s-a parut plictisitor de la un moment dat. Tot asa, colindand pe google, pe internet, am gasit New Star Soccer

New Star Soccer este un joculet inovativ, in care tu iti creezi propriul jucator, il antrenezi il ghidezi in meciur, pur si simplu iti creezi o cariera virtuala in fotbal… Singura versiune care mi-a placut a fost versiunea a 2-a. Prima versiune e prea „primitiva”, iar cea de-a treia a trecut de la text la grafica 2D si pur si simplu ii scade din realism.

Ce mi-a placut cel mai mult, are foarte multe ligi, printre care si Liga I si Liga a II-a din Romania. Asa am inceput eu, in Romania, la Sportul Studentesc iar dupa ce am marcat 21 de goluri m-am transferat la Steaua…am ajuns in Champions League, la nationala, si m-am plictistit…:)

Atentie! Cei care va astepatati la grafica gen Pro Evolution Soccer sau Fifa mai bine nu intrati…

Download New Star Soccer 2

Screenshots

New Star SoccerNew Star Soccer 2New Star Soccer 2New Star Soccer 2

Ne-am mutat la http://fanfotbal.org

7 Răspunsuri to “New Star Soccer Review & Download”

  1. Anais said

    salut..am gasit si eu NSS 2 si mi se pare un joc foarte frumos..dar dupa 10 meciuri..imi cere un cod..imi poti spune ce cod trebuie sa bag?
    MULTUMESC..contacteaza-ma te rog la id-ul anaconda9_assassins..INCA O DATA MULTUMESC

  2. Freazing said

    Vreau si eu codul acela,va rog frumos!!!!id freaizng_love de legatura va rog frumos!!!

  3. yo said

    Care stiti codule de la joc datimil si mie plz.ID meu: adi_smenaru2007

  4. dani said

    As dori si eu codul daca il stie cineva!Id-ul meu este dani_valceanu. Multumesc!

  5. justin said

    DOmnilor…de pe siteul oficial la jok trebuie sa cumparatai jocul cu 50 de euro parca , si va da un cod de activare daca il cumparati si apoi puteti merge mai departe

  6. Nicusor said

    Pentru new soccer 3 daca imi poate da si mie cineva codul;id meu este epictetfil, dau o bere ;va multumesc frumos;eu ma tin de cuvant:)

  7. […] este asemanator New Star Soccer 2, doar ca este online si ai ca adversari oameni din intreaga […]

Lasă un răspuns

 
