FanFotbal.

Doza ta zilnica de fotbal…

Ultimul update Football Manager 2008 (Official Patch v8.02) Download

Posted by Adi pe Februarie 16, 2008

Ne-am mutat la http://fanfotbal.org

Ultimul patch oficial pentru Football Manager 2008. Acesta repara o serie de bug-uri si cel mai important, aduce pe Jose Moreno, Andres Mendoza si Dayro Moreno la Steaua.

Lista cu modificari

DOWNLOAD

Ne-am mutat la http://fanfotbal.org

12 Răspunsuri to “Ultimul update Football Manager 2008 (Official Patch v8.02) Download”

  1. […] Aveti disponibil si un facepack complet cu jucatorii Ligii I , care functioneaza cu ultimul patch 8.02. […]

  2. alex said

    e urat ca nu arata jucatorii cand se accidenteazqa si joci asa cu ei

  3. Codrutz said

    io nujt cum sa fac😐 dupa ce dau update si intru in joc imi cere CD. Ies , copiez crackul si cand intru e la fel🙂 nu vad nici o diferenta …. care ma ajuta si pe mine ? ? ? ? ?🙂

  4. alex said

    codrut sti cum faci…..steri folderul cufottbal manager si il copi din nou asa am patit si yo si mia mers

  5. cosmyn said

    te rog fii putin mai explicit…de unde sa il mai copii dak lam sters???

  6. fanfotbal said

    pai stergi originalul si copii ce ai downloadat de aici

  7. adriantm said

    ba ce tre sa fac ca nu inteleg si miemi da eroarea aceasi ca tre sa bag cd-ul ce trebe sa sterg ca mie de pe site-ul ista mi so downloadat doar rarul si am dezarhivat si mio aparut un text un site si installu ce fac spunetimi va rog

  8. mihai18 said

    aceeaci problema….ce sa copiez si unde?

  9. mihai18 said

    id meu: mihai_mihai_1555…..plz ajutati-ma……..va rog………

  10. mihai18 said

    am rezolvat problema……..care jukti manager………contactati-ma; mihai_mihai_1555

  11. nicutzu said

    va rog frumos sa mi spuneti si mie cum sa fac sa joc fara sa mai fa imaginea cu daemoon tools ca sa pot juca fara cd.va rog frumos sa mi raspunde ti

  12. eo said

    pesza joaku frate:X…..

    la manchester city este banii k is seicii aia….

    SUPER JOCU!!! Va garantez…

Lasă un răspuns

 
