FanFotbal.

Doza ta zilnica de fotbal…

Patch Liga I Burger pentru Pro Evolution Soccer 8 Download

Posted by Adi pe Martie 7, 2008

Ne-am mutat la http://fanfotbal.org

Acum puteti juca Pro Evolution Soccer 8 si cu echipe romanesti din prima liga.

Download Liga I Patch pentru Pro Evolution Soccer 8

pro_evolution_soccer_2008.jpg

Ne-am mutat la http://fanfotbal.org

6 Răspunsuri to “Patch Liga I Burger pentru Pro Evolution Soccer 8 Download”

  1. bob said

    Bgj6FT great site man thanks http://peace.com

  2. Sergio said

    super tare frate

  3. dragos said

    smecher de tot patch….dar eu am o problema nu mere comentatoru in nicio limba dar se aud tribunele si mel din joci si nu ie din meniu ca am dat nush ce draqu are daca stit contactatima la id: andrei_dragos14

  4. crysty said

    iii super fain joku dar care are stiu unde se baga patch-ul sami spuna si mie yo_crysty_07

  5. Dragos13 said

    eu nu stiu de unde sa downloadez patchu! imi puteti spune?

  6. ony said

    jucatorii au fetele lor?

Lasă un răspuns

 
