FanFotbal.

Doza ta zilnica de fotbal…

RPES 2008 – Liga I Burger in Pro Evolution Soccer 2008 Download

Posted by Adi pe Martie 28, 2008

Ne-am mutat la http://fanfotbal.org

logo-rpes-2008-250.png

PesRomania.net a lansat RPES, un patch care aduce jocului Pro Evolution Soccer 2008 urmatoarele:

  • toate cele 18 echipe din Liga I Burger, plus 2 echipe din Liga a II-a: FC Arges si FC Brasov;
  • embleme si kituri pentru toate echipele din joc;
  • circa 80 de fete;
  • meniu si ingame text in limba romana;
  • comentariu in limba romana, etc.


DOWNLOAD PATCH

Instructiuni instalare!!

!!! Daca aveti deja kitserver instalat, dezinstalati-l si apoi stergeti-l !!!

Copiati directorul „kitserver” in jocul instalat, de obicei C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2008,  astfel incat sa fie langa directorul „img”. apoi, intrati in directorul „kitserver” si dati dublu click pe „setup.exe”. Se va deschide o fereastra, iar aici apasati butonul „install”; se va deschide o fereasta de confirmare in care apasati butonul „OK”. apoi inchideti si fereastra „Kitserver 7 setup”. Aveti acum instalata partea grafica a RPES 2008.

!!! In kitserver se gaseste si un director „img”, care la randul lui este organizat pe subdirectoare, in care se pun fisierele bin care nu mai trebuiesc astfel importate cu GGS sau AFSExplorer. Daca nu va pricepeti, nu va bagati nasul pe acolo sa stergeti ceva sau sa puneti un bin pe unde nu trebuie!!!

Copiati directorul „img” (care contine „rs_e.img”) in jocul instalat, si dat „overwrite”. Aveti acum comentariul in limba romana.

Copiati directorul „KONAMI” in „My Documents”. Aveti acum si baza de date a RPES 2008.

PLAY & ENJOY!

Vizitati si autorii acestui update la www.PesRomania.net

Ne-am mutat la http://fanfotbal.org

48 Răspunsuri to “RPES 2008 – Liga I Burger in Pro Evolution Soccer 2008 Download”

  1. capca said

    care folder KONAMI k in arhiva cu patchu e doar rs_e.img?:-s

  2. fanfotbal said

    poate nu l-ai dezarhivat bine, dar este sigur

  3. Naspa said

    Naspa,jucatorii din LIGA 1 sint de la echipe vechi….Nici vorba de Dica,Nicolita la steaua … HUOOO

  4. Robert said

    macar e in limba romana nu?desi e pacat sa nu fie stelele stelei la steaua…

  5. blacky said

    imi apare sigla la fiecare formatie romanesca dar numele formatiilor cat si jucatorii nu imi apar cei de la noi ……de ce???

  6. cremunez666 said

    …mie numi apar fetzele jucatorilor si numele..doar stemele le am..!!!!…ajutatzima si p mn …!!! c fac?

  7. Aly said

    ba mie imi apare doar sigla echipei dar nu apare fetele juktorilor sau ei . Nimik . Si nici numele nu e la echipe
    Steaua e FC Tweente , Dinamo e Feynord . Dal vi s-a intamplat aja contactatima la id : aly_sukru_4you

  8. Aly said

    ma puteti ajuta ?
    poate k trebuia sa inlocuiask campionatul olandei , dar mie mi-a inlocuit doar siglele . ce tre sa fac sa-mi apara si juktori ?
    plz help me !!!!!!! id : aly_sukru_4you

  9. Aly said

    ba tre sa dati load in meniul edit si va merge ( dupa c ati faqt tot ce s-a cerut ) STEAUA

  10. dragos said

    nici mie numi apara jucatori de la steaua daca aflati sa imi spuneti si mie id: andrei_dragos14

  11. dragos said

    pllsss spunetimi ca vreau sa joc imi apare decat steama echipelor dar jucatori sunt cei care au fost de la echipele trecut ajax tweente datsea pls

  12. WwW said

    eu dupa ce copiez foldarul konuami si intru in joc imi apare negru tot ecranul :(( ce fac?????? spunetzimi si mie plsssssssss :(((((

  13. roby said

    mie nu imi apar emblemele si echipamentele cu toate ca am dat in jok EDIT>LOAD>SAVE…. care stie ce are sa bage id robyk_1991 pls help me

  14. nic said

    ca sa va apara toate numele jucatorilor dati pe load de la salvari de acolo de fiecare data cand intrati in PES o8.atata faceti dati LOAD si va apar toate numele

  15. mishu said

    dati”EDIT” si dupa aia „LOAD” incercati

  16. DINAMovi said

    bey e very simplu eo l am facut ca patysem la fel e super tare :*:**:*:*:*:X:X:X:X deci facety asha intra in joc dai la editare shy dai LOAD SHY DAY YES shy duapia te joci vezi veri simplu :>:>:>

  17. edy said

    comentariu in limba romana nu imi merge?

    ma ajuta cineva

    multumesc!

  18. cata said

    mie nu imi merge ca lumea:(:|…Steaua e Fc Twente si nici fetele jucatorilor nu imi apar si exhipamentul e a lui fc twente..ce-i de facut?:| id: cata_b89 ms anticipat

  19. io said

    bha de unde il downloadez???

  20. ionut said

    mie nu imi merge comentariul in limba romana.care ma ajuta si pe mine??????plsssssss…..va rog

  21. ionut said

    ba yo lam facut si ii pizdos rau jocu….ii mult mai fain k fifa

  22. cosmin said

    care patch ati luat 1 sau 2 ca nush care e bun

  23. rr said

    Site dedicat pt Pes 2008 .. DOWNLOAD RPES… Intrebari raspunsuri

  24. rr said

    Site dedicat pt Pes 2008 .. DOWNLOAD RPES… Intrebari raspunsuri

    http://www.FanSoccerRomania.phpbb24.com

  25. rAUL said

    de unde dau overwrite pls spunetimi

  26. Aly said

    ba contactati-ma la id : aly_sukru_4you cei care nu stiu sa procedeze k va ajut q mare drag 😉

  27. puFFy said

    Aveti si meniul in romana?:( Ca la mine nu merge😐

  28. fanfotbal said

    @raul overwrite iti va cere automat sistemul tu o sa dai doar YES🙂

  29. dragos said

    yo nu il am la Steaua pe dayro moreno si pepe moreno ce are ???? stie cineva plz [-o<

  30. dragos said

    trebuie sa dai edit si load de prima oara cand instalezi jocul ????? plz raspunde-ti :((

  31. fanfotbal said

    trebuie sa dai edit si load de fiecare data cand intrii in joc

  32. dragos said

    dc steaua are echipamentul lui fc twente ?????

  33. flavi said

    nujtu de unde sa il downloadez :((:((:((:((:(:(:(:(:(:(:(:(

  34. DANIII said

    NU GASESC NICI UNDE LIGA 1 ramania si nici comentarii in lb romana de unde sa dau download?????????????????????????????? spunetimi plssssssssssssss

  35. DANIII said

    2008 at 1:09 am
    NU GASESC NICI UNDE LIGA 1 ramania si nici comentarii in lb romana de unde sa dau download?????????????????????????????? spunetimi plssssssssssssss
    am cautat peste tot si nam gasit unde sa caut zicetim plssssssssssssssssssssss:/ 😦

  36. DANIII said

    ce sa scriu sal downloadez

  37. DANIII said

    care care folder KONAMI

  38. dennis said

    bagati dennis_ronaldennis in lista pls sa imi explice si mie cnv cum sa fac deoarece nu am folderul KONAMI :((

  39. dennis said

    despre care patch e vorba 1 sau 2???

  40. GabiTalent said

    Trebuie cand intrati in joc sa dati in meniu acolo load !! si apoi o sa va recunoasca si jucatorii si comentariu si tot !! in meniul jocului LOAD !!

  41. SinneR said

    Puteti sa luat jucatorii de la Nationala, sa ii adaugati la echipele dorite!!!

  42. Alex said

    la mn n u merge sa in instaalez:(

  43. Florian said

    spunetimi si mie va rog de ce steaua are numele de fc twente si alte echipe din liga1 burger cum rapid poli etc… au nume diferite

  44. john said

    SPUNETI-MI SI MIE VA ROG DE CE STEAUA ARE NUMELE DE FC TWEENTE SI ALTE ECHIPE DIN LIGA BURGER1 CUM RAPID, POLI ESTE …..AU NUME DIFERITE. DE CE STEAUA ARE ECHIPAMENTUL LUI FC TWENTE???? MIE NU IMI MERGE CA LUMEA: STEAUA E FC TWENTE SI NICI FETELE JUCATORILOR NU IMI APAR SI ECHIPAMENTUL E A LUI FC TWEENTE….CE-I DE FACUT? SI COMENTARIU IN LIMBA ROMANA IMI MERGE BINE? SPUNETI-MI CA VREAU SA JOC IMI APARE DECAT STEAUA ECHIPELOR DAR JUCATORI SUNT CEI CARE AU FOST DE LA ECHIPELE TRECUT TWENTE??? NICI MIE NU-MI APARE JUCATORI DE LA STEAUA DACA AFLATI SA IMI SPUNETI SI MIE id: Cazacujohn_2007. DAR NU APARE FETELE JUCATORILOR SAU EI. SI NICI NUMELE NU E LA ECHIPE STEAUA E TWENTE, DINAMO E FEYENOORD??????

  45. ksaa andrei said

    care stie dece steaua ii fc twente?
    id meu ii danyeuu

  46. socio said

    mai mie nu-mi merge nimic..i-mi apar toate echipele din romania doar ca sunt sub eredivizie …schimba doar numele jucatorilor..nici comentariu in romna..nimic..nu schimba nimic..ce trebuiesa fac..eu am meniul in italiana aa ca nu stiu unde sa gasesc load sau alte chestii..fiti si voi mai expliciti..dati mai multe detalii..multumesc de ajutor..

  47. dinumihai said

    nunuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Lasă un răspuns

 
