FanFotbal.

Doza ta zilnica de fotbal…

Football Manager 2008 Graphics Megapack

Posted by Adi pe Iunie 19, 2008

Ne-am mutat la http://fanfotbal.org

FM 08 Graphics Megapack contine peste 10000 de fisiere:

-faces

-logos

-kits

Contine fetele jucatorilor, stemele tarilor si logourile echipelor.

Trebuie sa il dezarhivati, si copiati tot folderul „graphics” in My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008. Pentru nelamuriri lasati un comment.

DOWNLOAD FMO8 GRAPHICS MEGAPACK

Ne-am mutat la http://fanfotbal.org

22 Răspunsuri to “Football Manager 2008 Graphics Megapack”

  1. alex said

    nu imi merge…..am copiat folderul graphics in My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008 si nu imi merge…..ma puteti ajutasi p mn va rog muilt mult mult mult d tot……plssssssssssssssss:(

  2. fanfotbal said

    fii atent trebuie sa pui logourile la logo, fetee la feces, etc

    Practic cauta unde ai tu logourile, fetele vechi si le inlocuiesti cu cele noi…

  3. alex said

    gata imi merge trebuia doar sa sterg folderul unde era instalat football manager si sa il instalez din nou……..e tare rau dar partea proasta este k l echipele romanesti nu le arata l toti fata……dar este un megapatch kre are rezultate e tare tinetio tot asa………va multumesc

  4. alexnhino said

    eu nu am fisierul graphics !!! trebuie sa il creez eu sau ce !!! va rog ajutatima si pe mn id meu de mess este alexalexnhino dati add plsss

  5. 3l Ninho said

    nici mie nu-mi merge,am incercat de mai multe ori dar degeaba..va rog ajutati-ma my id:floryn_ronaldoo7 dati add daca ma puteti ajuta plss..:)

  6. protos87 said

    Am facut exact cum scria acolo si nu s-a schimbat cu nik football manager..arata la fel.

  7. 3l Ninho said

    up te rog mai explica o data cum se baga patchu…ca nu toata lumea intelege plsss:(

  8. protos87 said

    nu merge si pace.pana mea..cine stiu cum se instaleaza calumea sa scrie si pe forum!!!!

  9. al3x said

    imi explica si me cineva cum sa bag patch-u asta ca habar nu am cine stie ??
    spunetimi va rog mult d tot plsszzzsszzzzz

  10. Ady said

    fiti atenti qm faceti voi sa mearga patchurile astea…..mai intai intrati in joc dati la preferinte dati la display si debifati skin chace(sau km asa cv) apoi bifati always reload skin si dati confirm.Apoi mergeti in my documents/sport interactive/football manager 2008 si in fisierul graphics(dak nul are il creati voi) puneti toate folderele kre se afla in patchu asta.App in graphics creati 3 foldere face logos kits.Dupa ce le creati puneti in aceste 3 fisiere la logos( logurile kre sunt in patchu asta) la face(toate faceurile kre sunt in patchu asta) si la kits(toate kiturile kre se afla in patchu asta) dupa aia intrai in jos si o sa vedeti k o sa mearga.Bafta sper sa va descurcati!

  11. Ady said

    pt nelamuriri contactati-ma la id de messenger:adi_4all_2007

  12. Ady said

    ma scuzati tocami akum am vazut….puneti toate fisierele din patchu asta in graphics fara sa mai creati alea 3 fisiere in graphics pe kre leam spus mai sus..inko data scz…

  13. Ady said

    fiti atenti qm faceti voi sa mearga patchurile astea…..mai intai intrati in joc dati la preferinte dati la display si debifati skin chace(sau km asa cv) apoi bifati always reload skin si dati confirm.Apoi mergeti in my documents/sport interactive/football manager 2008 si in fisierul graphics(dak nul are il creati voi) puneti toate folderele kre se afla in patchu asta.Doar atat va trebuie.Bafta..sper sa va descurcati

  14. mihai18 said

    id meu: mihai_mihai_1555…….care vreti sa jukm manager…..

  15. Gentriat said

    I agreed with you

  16. Stolo said

    unde pana mea e folderul graphics ?😕 k eu nu am gasit niic unul aja … si dk am fatq o salvare inainte sa iau patchu o sa mearga si p salvarea aia dp ce il pun? ast rasp la id : ionut_mereu

  17. parsivu said

    salut.am si eu o problema q manageru`.
    nush c are k nu vrea sa mai intre pe nicio salvare si imi apare exact asta „the save game could not be loaded”.
    are cineva idee ?
    DAK MA POATE AJUTA CINEVA SA BAGE ID MEU :VALICONE

  18. DaNiNhO_10 said

    Am vazut k are mai multe ligi patchu asta…….merg toate ???????

  19. fanfotbal said

    @ parsivu

    eroare respectiva mi-a aparut si mie odata cand s-a intrerupt curentul la pc in timp ce salvam.

  20. fanfotbal said

    @ DaNiNhO_10

    patchul nu contine ligi, ci doar elemente grafice

  21. Remnant said

    Super tare. Sunt un fan al acestui joc si acest megapack este unul dintre cele mai complete si bune pack-uri grafice pe care le-am gasit. Felicitari.

  22. adry3ne said

    tare patch-ul…ms mult
    cum pot avea propria mea echipa???…

Lasă un răspuns

 
