FanFotbal.

Doza ta zilnica de fotbal…

Fifa 2009 – în toamnă

Posted by Adi pe Iulie 25, 2008

Mai multe detalii http://fanfotbal.org

A APARUT FIFA 2009

Cum ne-a obişnuit de câţiva ani buni,  EA GAMES lansează în fiecare an câte un nou episod din seria FIFA. A venit rândul la FIFA 2009. Producătorii ne promit cea mai buna „FIFĂ” din istorie. Desigur nu trebuie să ne entuziasmăm pentru că trebuie să îşi promoveze produsul.

Titlul precedent, FIFA 2008 a fost un joc puţin mai bun decât precedentul cu schimbari majore de gameplay şi grafică iar FIFA 2009 va trebui să aducă elemente noi care să facă jocul mai bun decât precedentul.

Dacă până acum căţiva ani FIFA nu avea rival pe piaţa simulatoarelor de fotbal acum EA GAMES se confruntă cu cei de la KONAMI care au reuşi să transforme jocul PES 2008 în cel mai realist joc de fotbal.

Ce ne promit cei de la EA SORTS ?

RAPIDITATE. Creşte viteza jocului, a paselor, a driblingurilor, a duelurilor fizice dintre jucători.

MIŞCARI NOI. Ne promit 50000 de combinaţii tactice. Bineînteles nu le vom număra şi astfel suntem nevoiţi să îi credem dar dacă va fi aşa se vor diversifica golurile, ocaziile de gol şi sper că la finalul unui meci jucat în FIFA 2009 să ne uităm cu plăcere la reluari. (aşa cum se întîmplă la PES 2008)

ANIMAŢII REALISTE. Creatorii se laudă cu animaţii noi, special create care dau jocului un aspect realist.

Concluzii: Dacă producătorii îşi respectă promisiunile ar putea ieşi un joc bun, dar desigur nu ne putem pronunţa macar până la apariţia variantei demo. Cert este ca FIFA 2009 are potenţial, merită aşteptat.

TRAILERE OFFICIAL

SCREENSHOTS FIFA 09
rooney fifa 2009 logo
ribery fifa 2009
ronadinho fifa 2009 b
ronaldinho fifa 2009 a

Ne-am mutat la http://fanfotbal.org

90 Răspunsuri to “Fifa 2009 – în toamnă”

  1. Ady said

    Eu…ca jucator de fifa cre ca ar trebui ceva schimbari…in urmatoarea editie care o sa apara 09.Pot spune ca EURO 2008 a fost destul de realizabil in grafica.As vrea la grafica lui 09 sa nu mai arate la grupele UEFA CL sau UEFA Cup aceea oala care nu arata mai deloc cu o cupa sa fie trofeele dar la 08 s-a creat un patch care sa faca asa ceva…la grafica as vrea sami mai dezvalui opinia:de ce se joaca finalele pe olimpic stadium de ce nu fac un station cum ar fi cel din moscova…da sau cupa ar trebui sa arate cupa ridicata de jucatori…sau antrenori cativa dintre ei cum a fost la editia EURO 2008…orcum cei de la pes nu vor lua fifa niciodata pentru ca nau toate stadioanele si toate ligile si nu se joaca online…

  2. david said

    fifa este cel mai tare joc din lume si sunt sigur 100 % ca fifa 2009 va si mai super OK

  3. adytza said

    ar trebui ca la fifa 09 sa pot sami fac echipa mea cu echipamente cum vreau eu si cu orice sponsor sau firma de firma(nike rbk adidas….) iar la jucatori creati sa pot pune o schema propie care intrun fel sa il defineasca

  4. ady_r_d said

    FIFA e cel mai tare simulator de fotbal.No sa ii intreaca PES-ul niciodata.Iar despre 2009,o sa fie super .,,..o sa vedeti!!!

  5. adi said

    fifa 2009 o sa aiba si liga 1 ?

  6. fanfotbal said

    @adi nu cred.

    sper sa aiba totusi echipe romanesti. slabe sanse oricum.

  7. cojo said

    ady sa stii k fifa nu are cum sa faca cupele sa arate la fel datorita copyright-ului

  8. klaw said

    sper sa nu fie o mare dezamagire cum este fifa 2008. fifa 2007 este mult mai k-lumea in comparatie cu 2008. sa asteptam si sa vedem…

  9. klaw said

    aa si am uitat, sper sa faca un improove la grafica fiindca cam lasa de dorit si la 07,08…

  10. omer said

    cel mai belea joc din lume dupa parerea mea

  11. danY said

    fd

  12. danY said

    cand apare demoul

  13. fifa fan said

    mie ciuda k l-a pus pe ronaldinho la barcelona X(X(…cand el este la milan

  14. fanfotbal said

    stai linistit ca e doar o poza…nu ar lansa ei jocul cu o asemenea eroare

  15. Jerry said

    sper k fifa 2009 s fie k fifa 20010

  16. eu said

    ba asta e traileru de la fifa 08 :)))))))) cat despre joc sper sa fie ceva bun insfarsit:| pe pc pt ca paa acum era constriut pe baza cnsolei ps2 adica era preluat dp ps2 pe pc cum ai emula un joc:| dar acum se pare ca sa schimbat:)treaba

  17. mada faca said

    Fifa08 pe pc e cel mai naspa joc. Da, am jucat si pe Xbox. Diferentele sunt foarte mari.
    Pentru ala de sus care a zis ca Fifa e peste PES: haha😀. Daca tu joci un joc doar ca are licenta, atunci treaba ta, dar nu spune ca fifa e peste pes. Cel din urma are grafica mult mai buna si un gameplay mult mai bun.

  18. NOVALOGIC said

    SALUT. EU JOC FIFA DIN 2002 SI SINCER FIFA 08 NU PREA MI SA PARUT REUSIT LA DRIBLINGURI SI SCHIME IN GENERAL DE CAND A APARUT FIFA 08 AM REUSIT SA FAC DOAR DE 3 ORI BRAZILIANA SI DE 5 ORI SA MA ROTESC PE MINGE SI DEABEA ACUM 4 SAPTAMANA AM DESCOPERIT EFECTUL IN FIFA 07 DIN PRIMA LUNA AM DESCOPERIT COMBINATIILE PLUS CA SCHEMELE SE FACEAU IN CONDITII MULT MAI USOARE:d IN FIFA 09 SPER SA FIE BAGAT SI LIGA 1 TOTUSI BAGA IRLANDA SI NU BAGA ROMANA x(

  19. Cristi said

    Novalogic… crede-ma ca mult mai greu ies driblingurile in 07 decat in 08… eu cand am jukat 08 demo am zis ca e prea mf jocu … cu toate ca ma enervau „frezele” jucatorilor… k unii aveau paru lung si nu trebuia sa fie asha…eh oriqum sa ne bucuram de 09 ca 2010 nu mai apare pe pc:)

  20. maddy said

    bah unu de la mine din lista are fifa 09 cum are el fifa daka trebuie peste cateva luni sa apara?????????????oare de pe odc?

  21. fanfotbal said

    nu are fifa 2009. sigur nu. are fifa 2008 si a redenumit folderu.

  22. bubualina said

    io unu zic ca ar trebi imbunatatita grafica in primul rand ,dupa aceea chestiile legate de jucatori si miscari …..

  23. oprea said

    am auzit ca la englezi apare fifa 2009 pe 4 octombrie asa ca putem sa bagam huburi engleze in odc++ si sa downloadam fifa 2009 de acolo;)

  24. fanfotbal said

    daca apare in anglia pe 4 octombie apare si pe torrenti tot atunci

  25. dani said

    vad ca ronaldinho e tot la barcelona.sper ca jucatorii vor fi la echipele la care sau transferat vara asta

  26. adi_13 said

    dupa parerea mea fifa 2007 a fost cel my bun de pana aq nu l a intrcut fifa 2009 sper k fifa 2009 sa fie mult my realist si as vrea sa includa liga 1 direct fara sa my instlama patchuri dar ar fi bine si cu patch decat deloc crd k 2009 o sa fie mijto o sa vedeti;);););)

  27. Aly said

    ba fifa e mai mijo k pes? hahaha si la pes poti sa obti licentele prin rpes …oricum fifa 09 va aparea intre 3-10 cotombrie pt pc si 2010 nu se stie dak nu va mai fi pt pc

  28. alex1000 said

    Fifa 2008 nu a fost cv extraordinar. Semana ca Fifa2007. 2008 si 2007 au fost ,parerea mea cele mai slabe FIFA. Cel mai mult mia placut Fifa 2002. A fost un joc reusit. Imi doresc ca Fifa09 sa fie cel mai reusit Fifa,din cate stiu asa este. Merita asteptat.😉

  29. florin said

    Hai sa ma prezint.Ma cheama florin.Id meu de mess este cristiano_florin_07.La mine prima editie fifa a fost cea din 2005.Pot sa spun ca toate editiile mi-au placut dar ce-a mai realista din cate stiu fifa este cam cea din 2002.Nu prea se misca repede jucatorii dar grafica este reusita pentru generatia aceea.Cel mai mult mi-a placut 2006.Am mai vazut videoclipuri cu demo 2009 pe psp 2 etc cum era deci sa va spun ca era super calumea.Cam tot ce scrie mai sus la prezentare cam are dreptate deci o grafica de tot.Tusieru arata cand e aut cu steagu e super tare

  30. Deninho said

    statzi linijtitzi ku ronaldinho doar jtitzi kl putetzi transfera in club transfers yo am fak deja in 08

  31. Deninho said

    a daaa… ar fi tare k la practice sa potzi face antrnu k in realitate la faci slalomuri sau ture de stadion

  32. Jeff said

    bey am citit toate commenturile vostre ……… dak ve-ti cauta pe yputube ve-tzi gasi videouri filmate din fifa 2oo9 …….. pare destul de reusit in gameplay ….dar in alece celebration-uri hmm am vazut ca est3 la fel iar grafica este inbunatatita PAREREA MEA >>………… << P.S. : …. ronaldinho va fi la milan … fara indoiala … se asteapta terminarea sezonului de transferuri dpa kre se vor face echipele …………….. iar dpa va fi lansat asta este trebe sa asteptam🙂 !!!!!!! BFTA ALLZ !!!

  33. EDY said

    cred ca o sa fie un joc suberb il astept de doua luni sunt un mare fan fifa am toate fifa inafara de 2009 dar le am din 94-2008

  34. gogu'fortza said

    Auzi la el „La mine prima editie fifa a fost cea din 2005.Pot sa spun ca toate editiile mi-au placut dar ce-a mai realista din cate stiu fifa este cam cea din 2002″ pai cum mai vine si asta tu ne zici ca prima Fifa jucata de tine este 2005 si dupaia zici ca ti-a placut mai mult 2002 desi nu l-ai jucat hmm.”Am mai vazut videoclipuri cu demo 2009 pe psp 2 etc cum era deci sa va spun ca era super calumea” si iti place porcaria dupa psp?la jocurile pe care le joci tu, solitaire si mario, nu ar trebui sa fie o noutate .”Tusieru arata cand e aut cu steagu e super tare” ba tu esti dilau , Fifa pentru PC e acelasi rahat ca si Fifa 08 numai ca are grafica putin schimbata in rest arbitrii sunt ca niste hamsteri nebuni fara sa fluiere sau sa ridice steagurile.In cocluzie Fifa 09 = Fifa 08 99%.

  35. fanfotbal said

    :)) s-ar putea sa ai mare dreptate…sper sa te inseli totusi

  36. Deninho said

    am gasit nijte poze pt ceikre nush cele aratate mai sus sunt pt playst 3 iar varianta pt pc e varza ma rog…oolt mai buna k fifa 08 dar sa nu va ajteptatzi la preanmoolt

  37. Cosmin said

    Vreau sa va spun ca FIFA 2009 va avea liga 1 dar facuta de cei de la Fifa Romania poate nu se sctie inca in jocul original se va baga in campionatu Rest Of World CFR Cluj si/sau Steaua si sa va spun ca daca vreti sa stiiti la fifa cea mai buna echipa ar fii cea care a castigat UCL in cazul FIFA 2009 MAnchester Utd

  38. Sorinel said

    Cel mai tare joc de fotbal din lume deabia astept sa apara si cand apare sa stiu si eu . . .

  39. ady said

    fratilor joc fifa manager mode si la un meci simplu e plin stadionul iar la finala champions league e gol.mi-a placut 08 dar abia astept sa apara 09

  40. Cristi said

    sper si eu ca macar o data ..ca la gradica sa ii faca si pe jucatori nostri (ma refer la romani) sa arate si ei macar odata asa cum sunt in realitate …nu ca la celelalte jocuri care sunt niste jucatori care nu seamana deloc cu jucatoru real !!

  41. Poney said

    Vreau sa stiu dak Ronaldinho va fi la Barca sau Ac Milan si varianta DEMO cand va aparea

  42. ma numesc Dan Tibeiru Cristian am 13 ani si mam jucat fiecare editie de fifa debea astept sa iasa si fifa 09 ca sa pot sa ma joc pana la epuizare eu cred ca fifa este cel mai tare joc din lume.

  43. tatavostru said

    http://www.campionatele.com si http://www.diviziatm.ro – The best Fifa 2009 experience , odata cu aparitie v-om da drumul la cea mai mare comunitate de fifa 2009 ONLINE

  44. iulian said

    Mias dori ca fifa 09 sa pot sa dau jucatorul la echipa a 2 si sa imi creasca acolo sau sa il imprumut la alte echipe asta imi doresc daca se va putea si cei care vad acest comm ros sa scrie si ei ca sa fie asa fifa 09…

  45. ronaldo said

    io kred k fifa 2009 o sa fie cel mai misto fifa kre a aparut pe pc vreodata.sper sa nu ma insel

  46. flo_7_lapi_dej said

    oricum pess 2008 e cel mai tare joc de fotball,,a fsot un comentariu la care scria ca pe 2009 va fi ca fifa 2011,,,este patch pt pess 2008 in care apare liga 1 ,tricourile bune in anglia,,alte chipuri mai reala la uni jucatori,,si dinamicu este ff real la pess,cum joaca si c.ronaldo si restu,,arbitri ridica steagul sus la ofside,si multe fazee diferite,,nu tott aceleasi ca la fifa

  47. george said

    de ce nu mai apare fifa 2010 pe pc?

  48. Adytzu said

    cand apare fifa 2009 demo:D???

  49. baad newz said

    pe 11 septembrie.Am auzit ca vor fi 6 echipe la demo.Meciul va dura 90 de minute iar daca este rezultat de egalitate se va trece direct la penalty-uri.Asta mi se pare un lucru bun mai ales pt posesorii de console care mai au si 2 controllere si vor sa se joace cu prietenii pana apare jocul full.

  50. Bossmenhard said

    degeaba jocurile fifa raman o legenda dar in ultimul an cei de la konami au reusit sa-i intreca pt ca fifa 2008 are abia 3 Giga si pes 2008 are in jur de 6 Giga cred ca asa se va intampla si in anul asta.De la fifa 2006 incoace toate fifaurile seamana foarte mult intre ele

  51. Poney said

    Frate lasati dreaq 2002 si cand apare varianta DEMO LA FIFA 2009 nu stiu dak va fi ceva reusit la el dar sper sa fie.Dak apare liga1 in 2009 atunci pentru Romani ar fi bn:X

  52. Vase said

    Stiti care-i chestia, fifa merge pe acelasi tipar de cativa ani incoace, mai baga cateva scheme sau alte smekeri. Sa speram ca nu le va mai fi lene sa face ceva super si sa iasa ceva mishtio. Acum nu avem ce face numai sa asteptam

  53. Didier Drogba said

    eu mi-as dori din tot sufletul ca fifa 2009 sa aiba calitatea de a creea echipamente sponsori ceva de genul cum este la pes am vazut varianta gameplay si mai multe filmulete pe youtube si mie sa pare mult mult mai misto dekt fifa 2008 inclusiv celebrarile si contrastu etc. este super.

  54. Radu said

    Ma numesc Radu……..eu joc fifa sin 2003. o concluzie dau ca fifa 2008 nu a fost un joc reusit deoarece grafica nu e buna si jocul prea incet iar nu sunt prea multe driblari:( sper ca la fifa 2009 si aiba mare succes:D

  55. Victoraash said

    Eu joc fifa din 1999…de la an la an au avut ceva mai bun…asta pana in 2006…Uefa Champions League…arata ca o oala trofeul,nici macar nu seamana…dak iesi din turul preliminar Champions League intri direct in grupele Uefa…e super naspa…cnd joci fina Champions League…joci pe acelasi stadion din 2006…sper k fifa 2009 sa fie diferit…sa aiba mare succes…si sa ne placa…sper k totusi seria fifa sa continue pe pc…si de la 2010 in colo…;)

  56. aurash said

    pes 2006 e super la crearea echipelor.sper ca si fifa sa ajunga odata si odata.bun ar fi si camp argentinian si liga 3 italiana

  57. chris said

    sper sa apara ceva in stilul lui ucl .sa joci cu minge de baseball etc pe diferite terenuri.sa bage mai multe stadioane din asia si am de sud ex maracana.sa faca si ceva distractiv.

  58. G3o said

    Da.o sa fie si liga I in fifa 2009.si campionatul rusiei.din surse sigure stiu

  59. Eddy said

    Salut la toti fifisti…joc fifa de la 98 incoace…cel mai reusit mi s`a parut Fifa 07 pe departe este cel mai reusit…08 l`am avut in comp dar l`am sters dupa o sapt,nu mi`a placut deloc…totusi am asteptari mare de la 09…cam din 2 in 2 ani apare ceva bun…cum a fost 03,05 cum este 07…ma astept sa fie mai realist si fara erori…in primu` rand sa nu se mai dea goluri asa de usor…enjoy!:)

  60. Alexino said

    Prietene Fifa 2007 e garbage cu G mare de la gunoi😛. 08 a fost mult mai reusit si 09 le pune capac: SUPERB😀

  61. fanfotbal said

    @alexino iti dau dreptate

  62. catalin_jr said

    mai am jukat 09,,,demo,,,e kiar super tare,grafica de mult mai buna decat la 08,dribl..sunt mult mai „reale”,oricum e diferit de tot ce insemna fifa de pana akum

  63. fanfotbal said

    @catalin_Jr

    „oricum e diferit de tot ce insemna fifa de pana akum” da asa se pare…….au primit si un impuls de la concurena cu PES.

  64. Lorand said

    sper ca fifa 09 sa aiva si liga romaniei macar liga 1 si sa aiva mai multe ligi mult mai multe ca in fifa 08

  65. Nuta Marius said

    Avand in vedere parcursul nat.Rusiei si al lui Zenit as vrea ca liga 1 a Rusiei sa se afle in 09

  66. Nuta Marius said

    2008 a fost cel mai bun fifa din istorie,dar gradul de dificultate a fost prea usor.

  67. Alexino said

    @Nuta Marius

    joaca 2007 si vezi cum intra 2-3 goluri pe meci de la mijlocul terenului… Sau tu la ce te referi cand zici usor?😛

  68. marian said

    cand apare 2009?voi spuneti ca e frumos 07 dar voi nu vedeti ca la ala se da gol de la jumatea terenului…ala e fotbal…dai 15 goluri pe meci.2008 este mult mai bine facut pt ca e mai greu,te chinui sa dai gol cat de cat.POATE 2009 O SA FIE MAI BUN DAR VAD CA DEJA AU PUS PE RONALDINHO LA BARCA SI EL E LA MILAN DE 3 LUNI,,,,,ASTA E.NU MAI ZIC CA O SA APARA NUMELE JUCATORILOR ROMANI CU GRESELI MAJORE.APROPO:POATE O SA AVEM SI LIGA 1 K M-AM SAT SA INSTALEZ PATCHURI SI SA DEA EROARE CALCULATORUL CAND ITI E LUMEA MAI DRAGA;)))VA SALUT…PA PA

  69. Bogdan said

    eu am fifa 2009 demo…………….jukatorii arata exact ka in realitate..sunt super super marfa dar terenul(acolo unde joki fotbal) arata nashol raw……..e prea colorat……..gazonu’ e un vere foarte deskis si nashol……..eu il jok la „low” si poate din kauza aia………….sa il inkercati……..

  70. scrotisor said

    momentan…pes rulzzz….

  71. scrotisor said

    sa vedem ce se va intampla cu fifa 2009 dar dak pes lanseaza un joc de 1000 de ori mai tare k asta din 2008 nu cred k il va mai putea intrece nici makr fifa 2011

  72. netgamero said

    fifa 2008 a fost un pas inapoi – mai slab ca joc, scheme, decat 2007. Sper ca 2009 sa rezolve si bug-urile grafice, care apar in Vista.

  73. lawr23 said

    nu o sa fie cei de la konami mai tari ca cei de la EA …..are mai multe defecte pes decat fifa:
    1- nu merge sa joci online pes
    2-are un meniu naspa
    3- si alte multe defecte
    lasati ca apare fifa 09 si nu o sa regretati😉

  74. Smile Bam said

    Am fost un fan FIFA pana cand am jucat pt prima data PES 2008…intradevar,FIF are mult mai multe ligi licentiate,insa game play-ul PES este,zic eu,mult mai realis!Astept FIFA 2009,sper sa se modifice ceva la game play si la grafica…

  75. Pika said

    Ca jucator infocat d Fifa astept cu nerabdare sa apara indiferent cum o fi. Cred k o sa fie tare rau!

  76. CATA said

    am toate fifele inafara de 2009

  77. CATLIN said

    cn crede ca ma poate ajuta sa bage adresa asta jokrcs_cs ok ca nu cred ca mai intru pe site

  78. Danny said

    regret sa va dezamgesc baieti dar eu am deja Fifa 2009 si sigur nu e Original

  79. dumitresc razvan said

    cand apare fifa 2009 cu liga I burger??????

  80. mesterica said

    bai baieti vreau sa zic ca sint total dezamagit de fifa2009 la grafica nu am nimic de zis nota 8 da cind incepi sa joci si ai si un gamepad. mai bine joc PES09 decit fifa09 ai butoane care nu le poti baga (intrarea prin alunecare) si unele care nu le poti schimba deloc (sprintu de pe butonu 8 pe 6) asa ca fifa2008 ramane virfu de lance al ea sport

  81. sylviu said

    dabia astept sa jok k mie mi-l da maine un baiat la sc si o sa foe superr tare sunt sigur

  82. brother_my_sweet_bel said

    e misto jocul da am citit un mesaj ci ca nu poti schimba butoanele la mn a mers daca e ceva da add la id-ul brother_my_sweet_bel

  83. ionut said

    de unde fac si eu rost de fifa 09 :):))

  84. razvan said

    baieti fifa rullz

  85. R@ppkid said

    Sper sa fie bine, eu miam scos la fifa 2007 un trainer sa am bani si miam editat jucatorii sa aiba totul la 99 si am echipa de 5 stele, FC RAPID, cu patchul u liga 1. tre sa fac rost si de liga 1 pt fifa 2009. Cat despre fifa 2008 numi place deloc nici meniul nici nu poti sa faci scheme pe teren ca la 2007. bafta

  86. stefan said

    e naspa fifa 09 e marfa doar cand ii arata de aproape

  87. stefan said

    eu am fifa 09

  88. manu212 said

    Tocmai am cumparat Fifa 09 din magazin…eu zic ca e destul de bun… modurile de joc sunt destul de numeroase…optiunile…poti creea si edita echipe, jucatori… cea mai tare mi se pare optiunea adidas Live Season. „Primesti modificari saptamanale referitoare la forma jucatorilor, pe baza informatiilor din lumea reala furnizate de serviciul adidas Live Season.” citat de pe spatele carcasei de la CD-ul original… a si mi se mai pare fain ca poti sa joci cu mausu’… aa si nu este liga romaneasca si nici o echipa romaneasca…si Ronaldinho e la Milan…si din pacate celebrul Adrian Mutu este trecut Andrei Murgu… si unele nationale nu au echipament(de ex: Olanda)🙂 cam asta e …nota mea pe o scara de la 1 la 10… 7,5…😀

  89. ionut said

    ba putem sa jucam fifa 09 cumaimulti in tara nunumai de la tn din retea?

  90. dariusynho said

    bha fifa09 e mult mai slab decat pes09…intotdeauna konami va fi mai bun decat EA pt ca konami fake jocuri pt X-box,PS sau nitendo;)…asta e valabil pt cei care zik ca fifa ii mai bun decat konami:|…cel mai penal lucru pe care lam auzit despre jokuri pan acm:)

Lasă un răspuns

 
